Mitä pahaa se askarreltu penis on teille tehnyt ? ?
Kommentit (8)
Kyse on aivopesusta ja propagandasta. Pedofilian avulla lapsista yritetään tehdä seksiorjia ja kommunisteja.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on aivopesusta ja propagandasta. Pedofilian avulla lapsista yritetään tehdä seksiorjia ja kommunisteja.
Olet sekaisin. Mene hoitoon.
Ei mitään. Vielä on tallessa ja käytössä se, jonka askartelin mummon kanssa.
Luulisi, että askartelijan kumppani kokee pettymyksen kun selviää, housuissa pullottikin kangaskikkeli eikä aito.
No, tosiasiassahan pervot askarteluttaa lapsilla näitä tekoelimiä, että pääsevät sitten koskettelemaan sillä varjolla, että asentavat pussukan oikaan kohtaan.
Ahdasmieliset vouhottaa ja öyhöttää. Minäkin askartelen poikaystävän kanssa peniksiä kotona. T: S. Tynk ja mokka
Näin opetetaan lapsille, että feikki on yhtä hyvä kuin oikea. Oikeaa penistähän nämä lapsiparat eivät ole vielä kokeneet.
Sitähän trans-hoidotkin ovat: jäljitelmiä laitetaan, esim. vaginan jäljitelmiä, ja sen kantaja voi sitten dilatoida aukkoaan ja kuvitella, että on oikea nainen!
Dilatointi tarkoittaa, että siihen kirurgin tekemään onkaloon työnnetään jotain putkea ja kierretään sitä siellä, että aukko ei umpeudu. Aluksi muutaman kerran päivässä, sitten "ylläpitoa" tehdään kerran päivässä tai muutaman kerran viikossa.
Neopenis-leikkauksia tehdään paljon vähemmän, kun on vaikeampi kohde. Esim. paisuvaiskudoksen kannalta. Eli kai sitten mieheksi haluavalle naiselle kelpaa pehmopeniskin...
Niin mitä pahaa se on tehnyt teille !? Löikö se teitä ?