Lue keskustelun säännöt.
TOIMITUS!
31.12.2009 |
MINNE TE OOTTE TORPANNU RASKAUSLASKURINNE?
KYSYY ERÄS JOKA TYKKÄS SITÄ KÄYTTÄÄ!!!!! :(
HETI TAKASIN SE!
Kommentit (2)
käteen.. voi uus avuton..
Löytyiskö ehkä raskaus ja synnytys osiosta ja sieltä
raskaus.. ja sieltä löytyy raskauskiekko..
ja en ole toimituksesta
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
LAUO SIELÄ MITÄ MÄÄ SAAN TEHDÄ JA MITÄ EN!
ENKÄ MÄÄ HUUDA.
KIRJOITAN ISOILLA KIRJAIMILLA!