Lue keskustelun säännöt.
Kuinka pian synnytyksen jälkeen jumppaan?!
10.01.2010 |
Lempiharrastukseni on tanssillista jumppaa, siis siinä ollaan koko ajan pystyasennossa, ei tehdä mitään vatsalihaksia tmv maaten, vaan sellaista lanteiden ketkutusta :) koska mielestäni voisin mennä sinne synnytyksen jälkeen? koska itse olette aloittaneet taas liikunnan ja minkälaisen? en millään malttaisi odottaa 8 viikkoa jälkitarkastukseen asti, olen kuitenkin ihan kunnossa mielestäni jo nyt!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on jo selvästi niukkaa. Eikä olisi mitään epämääräisiä kipuja selässä tms.