Lue keskustelun säännöt.
Mihin sikapiikki pistetään? Olkavarteen vai pakaraan?
Kommentit (3)
Moni kaverini on sen nyt saanut. Monella on tullut käsi kipeäksi, mutta kuume on noussut todella harvalle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
olkavarteenhan nuo on piikittäneet.
sitä on aika paljon liikenteessä.muutaman päivän oli olkapää kipeä ja punainen