Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
taksikuskit rikoksentekijöinä
26.10.2009 |
Kovin usein on viimeaikoina taksikuski syyllistynyt rikokseen asiakasta kohtaan on raiskauksia, tappoja jne., kovin ikävää tietysti rehellisille kuskeille.... esim. ihmiset tulevat varovaisemmiksi ja liksat pienenee....
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei mua koskaan kukaan taksikuski yrittäny raiskata, mutta moneen kertaan mulle on tyrkytetty puhelinnumeroja tai ehdotettu treffejä suoraan tietylle päivälle.