Lue keskustelun säännöt.
mitäköhän satuhäiden nuorelle parille kuuluu nyt?
07.01.2010 |
oli sen verran hassun oloinen pariskunta. olis huippua, jos pysyisivät yhdessä yhdessä aina. mutta tuskin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyvää kuuluu.
Ollaan oltu vuosi naimisissa,
ja ollaan edelleen vähän hassuja toivottavati ei aikuistuta koskaan ;P Ehkä opitaan kantamaan vastuuta :D