Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Menisitkö naisten varpajaisiin?

Vierailija
15.12.2009 |

Jos tuore äiti laittaisi viestin, että "Tervetuloa juhlimaan lapseni syntymää naisporukalla konjakin ja sikareiden merkeissä", menisitkö paikalle?



Olettaen, että häneltä ei olisi imetys onnistunut tai olisi pumpannut maitoa tarpeeksi pulloon.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä