Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
onko normaalia ettei menkat ole alkaneet
15.12.2009 |
vaikka synnytyksestä jo vuosi?? imetän vielä useasti päivässä ja yössä
Kommentit (2)
jos yöimetätkin,itselläni ei tullut kuukautiset vasta kuin joskus 8 kk synnytyksestä, tosin yöimetyksiä ei enää ollut tuolloin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
joillakin alkaa vasta imetyksen päätyttyä kokonaan. Sitten pitää vasta huolestua, jos menkat eivät ala puolen vuoden kuluessa imetyksen lopettamisesta.