Lue keskustelun säännöt.
Aarg, mikä mun polvessa on??
14.04.2009 |
Käy kipeää kävellessä polven sisäsyrjältä ja tuntuu kipua painaessa siinä kohdassa. Nyt näköjään jomottaa levossakin. Synnyttänyt olen 2,5 kuukautta sitten ja raskausaikana en liikkunut hirveästi. Nyt olen käynyt juoksemassa kaksi kertaa puolisen tuntia, voiko sellaisesta määrästä jo ylirasittua (nivelet?)? Polvi näyttää tavalliselta. 7 raskauskiloa jäljellä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla