Hah, onneksi alkoi sataa. On kaverin polttarit joihin mua ei
kutsuttu. En kyllä olis ehkä mennytkään, kun ei vois vähempää kiinnostaa jotkut polttaripelleilyt, mutta ihan periaatteen vuoksi olen vahingoniloinen.
Kommentit (15)
kutsuttu. En kyllä olis ehkä mennytkään, kun ei vois vähempää kiinnostaa jotkut polttaripelleilyt, mutta ihan periaatteen vuoksi olen vahingoniloinen.
Ilmeisesti oot kuitenkin häihin menossa.
En kyllä olis ehkä mennytkään, kun ei vois vähempää kiinnostaa jotkut polttaripelleilyt, mutta ihan periaatteen vuoksi olen vahingoniloinen.
Ehkä sua ei kutsuttu sen takia, että kolmetoistavuotiaita ei tahdottu mukaan - jos vaikka seurueella tulee illalla meno johonkin ikärajalliseen paikkaan.
se on kyllä pakko myöntää... Kyllä ihmetyttää,että mikäs se semmon ystävä on, joka ei polttareihinsa tai häihinsä kutsu..
se on kyllä pakko myöntää... Kyllä ihmetyttää,että mikäs se semmon ystävä on, joka ei polttareihinsa tai häihinsä kutsu..
joka ei halua vahingoniloista marisijaa juhliaan pilaamaan.
vaikka häihin onkin kutsuttu, ei silti ihan kiva fiilis kun kuvittelin meidän olevan läheiset.
vaikka häihin onkin kutsuttu, ei silti ihan kiva fiilis kun kuvittelin meidän olevan läheiset.
tapaavat jutella siitä, keitä kutsutaan.
Niin no tietysti, jos on vaikka sisko tai työkaveri järkännyt ylläripolttarit, niin eihän siitä välttämättä kaikki tule kutsutuksi.
En ilkeä kyllä kysyä suoraan. Ikävä vaan että tämä harmittaa, kun on tällainen norsun muisti.
mutta tietääkö miten moni morsiamen ystävä sut?
vaikka häihin onkin kutsuttu, ei silti ihan kiva fiilis kun kuvittelin meidän olevan läheiset.
kaaso kuitenkin oli tehtävänsä tasalla ja valjasti serkkuni tulevan miehen mukaan polttarijärjestelyihin. Miehen tehtävä oli kähveltää serkkuni puhelin ja katsoa sieltä kavereitten puhelinnumerot jotta nämä pystytään polttareihin kutsumaan...
ja kuka vaikka ilkeä isotäti?
kaaso kuitenkin oli tehtävänsä tasalla ja valjasti serkkuni tulevan miehen mukaan polttarijärjestelyihin. Miehen tehtävä oli kähveltää serkkuni puhelin ja katsoa sieltä kavereitten puhelinnumerot jotta nämä pystytään polttareihin kutsumaan...
tapaavat jutella siitä, keitä kutsutaan.
Niin no tietysti, jos on vaikka sisko tai työkaveri järkännyt ylläripolttarit, niin eihän siitä välttämättä kaikki tule kutsutuksi.En ilkeä kyllä kysyä suoraan. Ikävä vaan että tämä harmittaa, kun on tällainen norsun muisti.
mutta tietääkö miten moni morsiamen ystävä sut?
vaikka häihin onkin kutsuttu, ei silti ihan kiva fiilis kun kuvittelin meidän olevan läheiset.
ja kuka vaikka ilkeä isotäti?
kaaso kuitenkin oli tehtävänsä tasalla ja valjasti serkkuni tulevan miehen mukaan polttarijärjestelyihin. Miehen tehtävä oli kähveltää serkkuni puhelin ja katsoa sieltä kavereitten puhelinnumerot jotta nämä pystytään polttareihin kutsumaan...
ja erottaa kaverit "ilkeästä isotädistä"
kasva aikuiseksi