Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntojen hinnat verrattuna kolmen vuoden takasiin?

Vierailija
27.06.2009 |

Siis onko hinnat laskeneet vai nousseet? Mietin, että paljonkohan saataisiin asunnostamme nyt, josat 3 vuotta sitten maksettiin 189000e...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt olla vielä kolmen vuoden takaisella tasolla.

Vierailija
2/5 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mikä olisi ton kämpän arvo nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 luvulla rakennetusta rivari yhtiöstä kehuskunnassa kyse. Ja vähän yli 200 000 on hintataso. Ovat kyllä menneet tosi nopeasti pois markkinoilta.

Vierailija
4/5 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä lasket keskiarvon.

Vierailija
5/5 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on joku halukas maksamaan. Sillä tavalla se hinta määräytyy. Katsos tämä:



http://stat.fi/til/ashi/2009/01/ashi_2009_01_2009-05-13_tau_001_fi.html



Hinnat ovat suurin piirtein 2007/2008 tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän