Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritin tänään mennä siistiin julkiseen käymälään kolmen lapseni kanssa, kun joku mummo hyökkäsi

Vierailija
10.07.2009 |

huutamaan, että hän ei kestä lasten ääniä ja hänellä on heikko sydän ja että ei saa tulla yhtä aikaa hänen kanssaan!



Vessassa on leveä käytävä ja seitsemän koppia ja tuo mummo valtasi koko vessan yksin. En viitsinyt ryhtyä riitelemään, kun 3 v jaksoi juuri ja juuri odottaa pääsyä vessaan mummon jälkeen :) Lapseni olivat koko ajan nätisti, mutta ihmettelivät, että mitähän tuokin mummo sekoilee...



Joku traumatisoitunut mummo kyseessä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. meidän mummo "sekos" kun pappa kuoli. Ei oikeen osannut enää käyttäytyä ja oli kuin eri ihminen =(

Vierailija
2/4 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti sun lapsista ei tule lapsia vihaavia mummoja... =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyt pissittamaan lapset.



tassa joku aika sitten Ikeassa melkein sain tappelun aikaiseksi vessassa kun olin invavessassa 3 lapsen kanssa joista 2 tarvitsi pissan. Olimme siella ehka noin 3 minuuttia ja noin viimeisen 30 sekuntin aikana kuulin oven takaa marmatusta ja siella jo valmiiksi tati valitti etta "tuolla varmaan on joku ihan tavallinen tyyppi, kyllahan se tiedetaan" ja kun avasin oven sanoi etta "kyllapa arvasin!!!" Sanoin etta olen erittain pahoillani, ja tuota pyoratuolissa istuvaa tatia tyontava mies tiuskaisi minulle etta tama on fyysisesti sairaille ihmisille ei henkisesti! Slloin kiehahti!!!!!!!!

Vierailija
4/4 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkään ikäisiltä, enkä todellakaan alkaisi nöyristellä tuollaisen edessä ja odotella, että mummo saa asiansa hoidettua pyhässä yksinäisyydessään.

Sanoisin asiallisesti, mutta napakasti, että "tämä on julkinen wc ja minun lapsieni täytyy käydä nyt asioillaan. Jos ei kestä lasten ääniä, ei kannata asioida julkisissa - lapsillekin avoimissa ja tarkotetuissa - käymälöissä." Saattaisinpa jopa lisätä, etten minäkään kestä kiukkuisia vanhuksia, mutta pakkohan se on julkisissa tiloissa kaikenlaisia ihmisiä katsella.