Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millainen "varoitusteksi" naapureille
10.07.2009 |
tulevista juhlista? Siis 40 vuotta täytän ja aion pitää bileet.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen laittanut tuon 2:n kuvaaman lapun tyylisen ja lisännyt siihen, että "jos pidämme liikaa meteliä, tule sanomaan!"
Hauskoja synttäreitä, ap!
Meillä on laitettu ilmoitustaululle aina ilmoitus juhlista ja kutsu koskemaan koko rappua. Paikalle on tullut pari naapuriakin, sieltä rennoimmasta päästä, ja kivaa on ollut!
Alue: Aihe vapaa
Hei naapurit!
Järjestän juhlat la 16.2 klo 19 alkaen, pahoittelen jos pidämme liikaa ääntä.
Metsot, asunto 35