Lue keskustelun säännöt.
millä koulutuksella pääsee työnvälitystoimistoon töihin???
Kommentit (4)
Hakijalta odotamme: Toivomme korkeakoulututkintoa ja monipuolista työkokemusta asiakaspalvelusta. Arvostamme työ- ja elinkeinohallinnon palveluiden sekä työmarkkinoiden tuntemusta ja esiintymiskokemusta.
Odotamme hyviä vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaitoja kiireisissäkin tilanteissa. Idearikkaus, kehittämisaktiivisuus ja joustavuus ovat työn onnistumisen kannalta ehdoton edellytys.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Valtionhallinnon supistustavoitteet koskevat myös työvoimatoimistoja.
iham nillä vain tai ei oikeastaan tarvitse edes koulutusta...ovat suurinosa työllistämisohjelmien kautta :)