Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos ostaa avaimet käteen-talopaketin, niin mitä kustannuksia siihen tulee vielä päälle?
19.07.2006 |
Onko sellaista talopakettia mihin kuuluu ihan kaikki jos mitään ei halua
itse tehdä ja paljonko sellainen suunnilleen maksaa? Kyse olisi noin 120
neliöisestä talosta.
Kommentit (2)
Mutta tosiasiassa paljon on mitä pitää tehdä vaikka rakennuttaa: raivata tontti, tehdä/teettää perustukset, hoitaa (aivan hirveä) rakennusluvanhakurumba, palkata valvoja, hoitaa rakennussiivoaminen, kuluja tulee joka suuntaan kun joudut palkkaamaan porukkaa tekemään perustuksen eri vaiheita, lista voisi jatkua loputtomiin =/
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Älvsbyhus taitaa hakea luvat yms. rakennuttajan puolesta, mutta kai ne silti joutuu erikseen maksamaan. Älvsbyhusia on sanottu halvimmaksi. Niissä on tiettyjä rajoituksia, mutta muutama tuttavaperhe on ollu ihan tyytyväisiä hankintaansa.