Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Brion/Emmaljungan kaksosten " avorattaat"

Vierailija
12.07.2006 |

millaisia käyttökokemuksia? Millaiseen tilaan menee autossa? Onko 3 vuotias ja 2 vuotias jo liian isoja niihin rattaisiin? harmittaa kun möin kaksotenrattaat pois ja nyt ei pääse minnekään. Pitäisi olla kuitenkin mahd. vähän tilaa vievät ja hyvä kulkea huonommallakin tiellä, varmaankin nuo matkarattaat on pois suljettuja ja hankalia työntää kun painoakin alkaa olla jo rattaissa melkoisesti.



Kiitos kommenteista etukäteen :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meekös ne ihan kasaan jos renkaat ottaa pois?

Vierailija
2/5 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tutustumassa liikkeessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuplat on jo 8v joten en tiedä millainen on mykyinen malli=( luulisin että aika samalainen kuin ennen,renkaiden pois ottaminen ei paljon vaikuttanut. Mikä auto teillä on?

2

Vierailija
4/5 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun aina on tuota roinaa ja koirakin monesti mukana :)

Vierailija
5/5 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkäsin niistä kun kulkivat hyvin kunnon renkaiden ansiosta,lapset mahtuivat niihin hyvin ja kuitenkin olivat kevyet mutta " kunnon" rattaat

t2