Lue keskustelun säännöt.
Miksi ne naimattimen lörpsykät on muuten nimeltään
06.07.2009 |
häpyhuulet? Onko se hävettävä? Sanotaan myös että jos joku ei osaa hävetä hänellä ei ole häpyä... jotenkin outoa.
Kommentit (2)
sitä mikä ei kuulu kaikkien silmille. Lisäävät siis kantajiensa häveliäisyyttä. Jos ei ole häpyä, niin on liian röyhkeä, eli näyttää kaikille vähän liikaa.
Häpeä on ihan eri asia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Naiseus ja etenkin sukupuolielimet olivat (ja ovat edelleen jossain päin maailmaa) kuin syöpä.