Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Narsissin hoidosta... miksi mun narsissit kasvaa ylipitkiksi? Liikaa valoa/vettä...? ev
Kommentit (4)
Mä luin, että miksi mun narsisti kasvaa liian pitkäksi?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mietinkin tuota viileää paikkaa... kiitos vinkistä. Seuraava narsisti...eiku narsissi saa siis kylmää kyytiä.
ap
Mutta siis tosiaan liian lämmin ja se että antaa vettä venyttää ne varret ylipitkiksi.
Sipulikasvit ei paljon vettä kaipaa.
Alue: Aihe vapaa
narsissi kestää pikku pakkasenkin. Jos narsissisi on sisällä, se kannattaa laittaa ainakin yöksi viileään,kuten parvekkeelle tms.