Lue keskustelun säännöt.
Onko kenellekään ilmaantunut pattia solisluun liitoskohtaan?
04.07.2009 |
Joillakinhan näkyy selvätkin kohoumat ja saattavat olla hyvinkin paljon eripariakin kooltaan, mutta itselläni ei aiemmin ole mielestäni ollut varsinaisesti mitään kohoumia solisluun jatkeena, siinä lähellä kaulan keskiosaa, mutta muutama päivä sitten huomasin toisella puolella sormenpään kokoisen kuin herneen. Imusolmukkeethan ymmärtääkseni saattavat turvota, mutta eikö ne tuolla alueella sijaitse solisluukuopissa?
Kommentit (2)
pattia lähiaikoina lääkärillekin, mutta hyvä kuulla vastaavasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja vaaraton on, mutta rappeutuma siitä löytyi, eli ns. nivelrikkoa. Näkyy selvästi päällepäin vasemmalla puolella solisluussa ja se rutisee kun liikuttaa kättä.