Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

virtsatietulehdus ja crp

Vierailija
16.07.2009 |

Jos tulehdusarvot nousee yli 200 onko tulehdus jo hyvin paha?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On iso vaara että tulehdus on jo noussut ylempiin virtsateihin (virtsanjohtimet/munuainen).



Minulla oli kunnon munuaisaltaan tulehduksessa arvot pahimmillaan 402 mutta sairaalaan jouduin jo arvolla 56 (12 tunnin kuluttua arvo oli 201).

Vierailija
2/3 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalistihan tulehdusarvo on alle 10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli arvot 350 luokkaa ja tulehdus oli levinnyt munuaisiin. 2 viikkoa jouduin olemaan sairaalassa. Märkäpaise punkteerattiin munuaisista selän kautta ja suonensisäisiä antibiootteja sain tuon 2 viikkoa. Sen jälkeen kotona vielä tableteilla jatkui antibiootit. Tämä tapahtui vuonna 1996. Sen vuoden vielä sitten jatkui tulehduskierre, jossa pienempiä tulehduksia useita. Sen jälkeen ei ole ollut ainoatakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi