Lue keskustelun säännöt.
Tanjalla on keski.iän kriisi, mieten muuten selittää taas paksua majaa ja paksun vihkisormuksen?
14.05.2009 |
On se ikääntyminen rumenevallekin naiselle vaikeaa ja miesten ja lasten kanssa yrittää pitää ruoruudestaan/kauneudestaan kiinni - vaikka Tuomisto ja Karita ovat aikoja sitten ajaneet ohi.
Kommentit (2)
Ai Tanja haluaa kolmannen lapsen koska hänellä on keski-iän kriisi? Ja Karita ei ole halunnut lapsia ollenkaan samasta syystä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä ainakin olen nuori ja kaunis vielä vaikka olen 41. On minulla iso mahakin, mutta se johtuu siitä että olen huono käyttämään ehkäisyä ;)
Oikeasti olisin jo mieluiten ilman pikkulapsia, mutta yritän nyt markkinoida tämän beibin miehen hoidettavaksi. Hoidinhan minä ne neljä ekaa lähestulkoon yksin...