Lue keskustelun säännöt.
Mä tuun hulluks ton ukon kanssa!! En kestä sitä enää!!
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Haluaisin erota mutta en voi lasten takia! Helvetti sentään minkä pässin kanssa olen mennyt naimisiin!
niin minäkin tein. Ja löysin maailman parhaan miehen itelle. Lapsilla menee hyvin kun on rakastavat vanhemmat, joita tapaavat säännöllisesti, eikä kummassakaan perheessä ongelmia..
Haluaisin erota mutta en voi lasten takia! Helvetti sentään minkä pässin kanssa olen mennyt naimisiin!