Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletteko katkeroituneet jostain? Miten se tapahtuu?(ev)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tekemäni työn hyöty menee jollekin muulle, joudun aina luovuttamaan kiistatilanteessa. Työpanostani väheksytään, ja sitä, että minulla on kolme pientä lasta käytetään aseena minua ja mahdollista etenemistäni vastaan. Jos valitan, minulle sanotaan, että pitää ymmärtää että resurssit ovat rajalliset ja ne pitää kohdistaa mahdollisimman hyödyllisesti. Olen pääsemättömissä projektissa, jonka haluan saada päätökseen. Motivaatio on täysin kadoksissa, olen kyyninen ja katkera työnantajaani kohtaan.