Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kysyin 4-vuotiaalta, minkä väristä maitoa pk:ssa on...
16.04.2008 |
Että onko vaaleansinistä sinistä vai minkä väristä...
Hän vastasi että No VALKOISTA tietty! Höh, äitiii! Katsoen pitkään naama rutussa minua et hölmökö olen. :D
Joo, sit selkeni kyllä, että vaaleansinisestä purkista ne kaataa sitä valkoista maitoa. :D
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meidän päiväkotilainen kertoi kerran tohkeissaan, että ruualla oli juotu punaista maitoa!
Minä tietysti hätkähtin, että täysmaitoako ne lapsille siellä juottavat - kunnes selvisi, että väriteemapäivän kunniaksi oli maito ja muutkin ruuat värjätty hauskoilla väreillä!