Lue keskustelun säännöt.
Kivalta näytti.
03.04.2009 |
Tekisi mieli ottaa pakkaus ja päästä hypistelemään noita pikku bodeja ja haalareita, mutta ei kai siinä ole mitään järkeä kun yksi pakkaus on jo ennestään.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla