Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te työssäkäyvät äidit jaksatte lastenne harrastuskuskaamiset iltaisin?

Vierailija
24.02.2008 |

Itsellä 3 lasta, 10v, 8v ja 6v. On ollut pakko rajoittaa harrastamisia kun olen niin naatti töiden jälkeen etten millään jaksaisi. Varsinkin kun osa harrastuksista on sellaisia joissa kaivattaisiin vanhempien panostusta...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ne on vastapainoa työlle ja yhteistä aikaa lasteni kanssa. Mulla on jopa yhteinen harrastus nuoremman lapseni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi