Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla ongelmia Nordean verkkopankin kanssa? Mulla ei tunnu toimivan

Vierailija
31.03.2008 |

tai sitten toimii turkasen hitaasti.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinannut päästä ensin ollenkaan kirjautumaan sisään ja sitten kun pääsin niin toimi todella, todella hitaasti. Sain kuitenkin laskut maksettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän