Lue keskustelun säännöt.
kyllä kummina olo on rankkaa!
07.04.2008 |
eilen oli ristiäiset ja nyt on käsivarret kipeinä,olin siis sylikummina. mitenköhän kauan noita käsiä mahtaa särkeä,onko muilla kokemusta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä äitinä kanniskelen vauvaa päivät pitkät ja mulla meinaa selkä sanoa työsopimuksensa irti. :/