Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko sulla teini-ikäisenä seksiä aikuisen miehen kanssa?

Vierailija
13.04.2008 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se oli kyllä niin epäkypsä etten tiedä voiko sitä pitää aikuisena.

Vierailija
2/11 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin itse 16v ja " mies" 19v. Seurustelimme n.2 vuotta. Kun olin täyttämässä 19 vuotta, aloin seurustella 28 vuotiaan miehen kanssa. olemme edelleen yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä jäänyt traumoja

Vierailija
4/11 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies oli, onneksi, sen verran aikuinen, että torjui mut päättäväisesti, mutta nätisti. Mä olisin ollut hänen kanssaan valmis mihin vaan, silloin. Nyt 15 vuotta myöhemmin, olen oikein tyytyväinen, ettei mitään suudelmasta enempää koskaan ollut. Mä olin silloin niiin teini ja käytös sen mukaan.

Vierailija
5/11 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran sitten baarissa tuli vastaan, ja jostain syystä suostuin kun tarjosi kyydin kotiin. Mentiinkin sen luo, sen vaimo oli jossain lomalla. Ei se sitten niin hot ollutkaan sängyssä, ja hävetti ihan karseasti jälkeenpäin. Ai niin, ja olin 19 v. ja se jotain 45.

Vierailija
6/11 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 14, mies 22. Edelleen ollaan yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16v kun seurustelin 23v. miehen kanssa...Hänen jälkeen tapailin vielä muutamia tyyppejä, 25-28v... Alle 2-kymppisenä en koskaan ollut ikäisteni miesten seurassa, eihän sen ikäiset tiennyt muuta kuin puskassa ryyppäämisen ja pa*emisen! ;) Ei kiinnostanut sellainen, biletin ihan muissa kuvioissa ja selvin päin.

Vierailija
8/11 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 v. ikäisenä yli 30-v. miehen kanssa. Ei jäänyt traumoja ja koko juttu on huvittavaa muistella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-vuotiaan kanssa. 18-vuotiaana minulla oli suhde noin kolmekymppiseen perheenisään. Tämä suhde oli aika rasittava ja onneksi pääsin hepusta eroon. Se ihan tosissaan oli jo muuttamassa mun perässä toiselle puolelle Suomeakin... Hohhoijaa. Siinä vaiheessa tajusin, etten ikinä huolisi sitä miestä oikeasti ja hyvä, että jäi vaimolleen.

Vierailija
10/11 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

riistoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan omasta halusta olin eikä jäänyt traumoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän