Lue keskustelun säännöt.
Kuuluuko muistotilaisuuteen viedä kukkia?
Kommentit (3)
Muistotilaisuudessa luetaan sitten adressit, mutta adressin lähettävät vain ne, jotka eivät itse ole päässeet kumpaankaan tilaisuuteen paikalle.
Eli älä vie kukkia peijaisiin. Voit valmistella sen sijaan " ohjelmaa" jonka voit esittää tai olla esittämättä tilaisuuden luonteesta riippuen. Jos vaikka tiedät vainajan lempirunon tai sinulla on joku oikein hyvä sitaatti tai tapaus hänestä, niin sen voit esittää tilaisuudessa jos siellä on sellainen " vapaa sana" -osuus
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lähinnä ajattelin et kuuluuko viedä omaisille joku kimppu tms.
Eli tosiaan pitäis osallistua muistotilaisuuteen. vainaja on haudattu aiemmin eri kaupunkiin, eli mitään perinteistä hautaus seremoniaa ei ole, mutta kuuluuko sinne muistotilaisuuteen viedä kukkia??