Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Lontoon rae lakritsia?

Vierailija
10.04.2008 |

Eli kun raskausaikana suositellaan, ettei syö lakritsia tai salmiakkia enempää kuin 50 g päivässä, niin luetellaanko Lontoon rae tuohon kategoriaan myöskin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
2/2 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niiiin hyviä! Ja ihan unohdettuja. En ole syönyt niitä sataan vuoteen, mutta huomenna heti kun pääsen kauppaan syön varmasti! :-)

Niissä taitaa olla joku 50% lakritsia. Eli jos suositus on se 50g niin voit huoletta syödä sen 100g. Mutta tää on vaan mun mielipide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan