Lue keskustelun säännöt.
Onko Lontoon rae lakritsia?
10.04.2008 |
Eli kun raskausaikana suositellaan, ettei syö lakritsia tai salmiakkia enempää kuin 50 g päivässä, niin luetellaanko Lontoon rae tuohon kategoriaan myöskin?
Kommentit (2)
Ja niiiin hyviä! Ja ihan unohdettuja. En ole syönyt niitä sataan vuoteen, mutta huomenna heti kun pääsen kauppaan syön varmasti! :-)
Niissä taitaa olla joku 50% lakritsia. Eli jos suositus on se 50g niin voit huoletta syödä sen 100g. Mutta tää on vaan mun mielipide.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
;)