Lue keskustelun säännöt.
Miten sanotaan nykyään, kun ennen sanottiin " katsotaan nauhalta/videolta" ??
03.04.2008 |
Siis nyt tallentavien digiboxien aikaan, miten sanotaan että " katsoo tallennettua ohjelmaa digiboxilta" ? Tulipa vaan mieleen..
Onko se sitten ett " katson tallennukselta xxxs-ohjelman" vai miten?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla