Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta lapsilisät pitäisi saada ruokakuponkeina, eikä rahana.

Vierailija
27.03.2008 |

Rikkaat ei niitä jaksais edes hakea (säästyis rahaa) ja köyhät sais ostettua pelkästään ruokaa niillä rahoilla (sais lapset ruokaa).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mielta. Tai sitten sen saisi ottaa joko lastentarvikkeina tai ruokana.



Saatana niita alkoholisteja jotka tuhlaavat lapsilisat viinaan.



Ei auta mitaan, vaikka lastensuojeluilmo tehty.



Nain Helsingissa.

Vierailija
2/8 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos joku on vaikka tosi hyvä saamaan satoa puutarhastaan, mutta ei ole varaa ostaa lapselle vaatteita ja / tai urheiluvälineitä?

Ehkä voisi olla niin, että ne saisi jonkunlaisina vaihdettavina kuponkeina tosiaan. Kaikki eivät niitä näin " kehtaisi" käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä ja demokraattinen ratkaisu, jokaiselle saman verran katsomatta tuloja. Kaikilla on ollut aikoinaan samat mahdollisuudet lähteä hyväpalkkaisille aloille, en tajua, miksi pitää urputtaa, jos toiset voivat laittaa lapsilisät lastensa tileille tms.?

Vierailija
4/8 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toki ostan jonkin verran ruokaakin lapsilisillä, mutta myös olemme ostaneet suurempia hankintoja. mm polkupyörää yms. joskus tehneet pieniä lomia näillä rahoilla,muuten ei olisi tähän ollut mahdollisuutta.



Tunnen myös ihmisiä jotka elävät todella köyhästi, siis syövät halpaa ruokaa, ei osta valmisruokia vaan tekevät paljon tava. perusruokaa =hyvää ja terveellistä, siinä säästyy paljon. Ja sitten säästävät lapsilisät lapsille myöhempää tarvetta varten, ehkä tässä näe vääryyttä, sillä voisivat ostaa kalliita valmisruokia kaupasta ja hussata lapsilisät sinne.

Vierailija
5/8 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen on viisi lasta syömässä ja lapsilisä 493 euroa. Siitäkin jää osa muuhun köytöön kuin ruokaan.

Vierailija
6/8 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle vaan kelpaa rahana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten köyhät myisi niitä kuponkeja vai, että saisi rahaa elämiseen???



ja monessa perheessä lapsilisät tulee äidille- isä ostaa ruuat...

Vierailija
8/8 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erittele rahoja, jotka tileille tupsahtaa. Sieltä samasta köntästä säästetään, ostetaan ruuat, maksetaan lainaa jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi