Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten lapsi voi kuolla nälkään, eikä kukaan tee mitään?
27.03.2008 |
Tuota Britannian juttua ihmettelen. Että lapselta revitään kaikki maitohampaat pois, sitten hammaslääkärikammoinen lapsi ei suostu enää syömään ja kuolee nälkään... Mieletöntä! Mä en missään nimessä antaisi repiä hampaita pois, enkä kattelis lapsen riutumista. Kai sitä nyt voi sen lapsen vaikka laittaa nukutukseen, nenämahaletku ja sitten terapiaa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa