Lue keskustelun säännöt.
Meillä on tosi likaista, en jaksanut kuin imuroida murot lattialta
21.12.2007 |
Muuta joulusiivousta en jaksa tehdä, koska lähdemme jouluksi muualle. Paskanen kämppä odottaa kun joskus tänne palaamme.
Kommentit (3)
Lähtö olisi kolmelta, enkä ole vielä edes aloittanut pakkaamista. Nukkuakkin pitäis jossain välissä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onneksi pääset lomalle. Voisiko mies tai lapset auttaa?
Paljon kivempi palata takaisin kotiin sitten.