Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvakuumeesta eroon!!?

Vierailija
12.12.2007 |

Neljä vuotta ollut hirveä vauvakuume (minulla ei siis lapsia), joka tuntuu koko ajan pahenevan. Nykyään en juuri muuta tee kun katselen vauvoja, luen vauvoista, kaupassa menen ensimmäisen lastenvate osastolle. Iltaisin nukahdan ajatukseen lapsesta. Tuntuu, että tämä alkaa olla jo pakkomielle ja elämäntapa. Lisäksi mieltä painaa alituinen suuri pelko siitä, etten koskaan saisi lapsia. Ajatus ahdistaa niin paljon, että itken tätä kirjoittaessanikin, ja päivä päivältä olen yhä varmempi että asia on näin. EN siis ole koskaan yrittänyt saada lasta, enkä yritä tällä hetkelläkään, elämäntilanteeseen ei lapsi sovi, syön pillereitä, mutta koko ajan elää pieni toivo,että josko se " vahinko" kävisikin. Itken joka kerta, kun kuukautiset alkavat. Onko neuvoja, miten pystyisin elämään sitä normaalia elämää, ja unohtamaan vauva-asiat ennen kun on ajankohtaista?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi