Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No huh, huh. Tultiin just lasten harrastus seuran pikkujouluista ja ei voi muuta sanoa kuin, etta jollain lapsilla TAI aikuisilla ei ole tapoja.

Vierailija
11.12.2007 |

Kun toiset lapset esiintyivät heidän sekaansa meni muutama n. 3 vuotias pikkusisarus " esiintymään" , vaikka ennen tilaisuutta juontaja oli pyytänyt, että esitysten aikana ei saisi mennä sinne esiintyjien jalkoihin, ettei kävisi mitään vahinkoa. Muuten saisi vapaasti liikkua.

Kyseisten lasten vanhemmat eivät sanoneet mitään, istua nököttivät tasa pyllyllään tuolillaan ja ihastelivat kuinka heidän Jani-Matti oli niin taitava poika jne. Ja kun esiintyjät joutuivat varomaan noita pienempiä, heidän esityksensä meni pilalle ja huomasin, että muutamalla esiintyjällä oli sen takia pahamieli.



Samoin muutama ylpeä äiti/isi nousi kesken esitysten seisomaan ja räpsi innoissan kuvia omasta kulta murustaan. Ei siinä mitään, mutta kaikki istuivat samassa tasossa, joten noiden seisojien takaata ei sitten nähnyt mitään ja sivussa oli tilaa ja sieltä olisi voinut ottaa ne kuvat...



Ja lopuksi tuli pukki ja eikös yksi n. 10 poika kailottanut suureen ääneen, niin kovaa, että takariviin asti kuului: TOI EI OLE OIKEA PUKKI, SEHÄN ON SELVÄSTI " MATTI" (yksi seuran aikuisista), KOSKA SILLÄ ON IHAN SAMA ÄÄNI JA EI PUKKIA OLE OLEMASSA jne. Juu, kyseessä oli " Matti" , mutta tarviitseeko sitä nyt kailottaa kaiken kansan tietoon? Ja varsinkin, kun paikalla oli paljon pieniä lapsia, jotka vielä uskovat pukkiin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks en ollut paikalla, mulla nimittäin olis menny niin hermo! Vittu mitä sakkia...Oikeen pällejä...

Vierailija
2/17 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, mä inhoan sun kaltaisia ihmisiä. Ette uskalla ikinä sanoa vastaan ettekä puolesta. Krrr..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Onneks en ollut paikalla, mulla nimittäin olis menny niin hermo! Vittu mitä sakkia...Oikeen pällejä...

Ja tuo kailottaja poika oli siis 10 vuotias, olin vahingossa jättänyt yhden sanan välistä pois.

ap

Vierailija
4/17 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastusporukan (muut) vanhemmat ovat etupäässä vähemmän koulutettua sakkia, sellaisia kalja-makkara-teepaitajuntteja lähiöstä, jotka vihaavat sivistystä ja käytöstapoja.

Vierailija
5/17 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän aina kauheasti tällaisten perheiden puolesta, mutta se on kyllä turhaa. Eihän ne itse sitä tajua!

Vierailija
6/17 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


harrastusporukan (muut) vanhemmat ovat etupäässä vähemmän koulutettua sakkia, sellaisia kalja-makkara-teepaitajuntteja lähiöstä, jotka vihaavat sivistystä ja käytöstapoja.

Itse en viitsinyt avata suutani kesken tilaisuuden, koska omistan hyvät käytöstavat ja mun mielestä toisille ihmisille karjuminen kesken lasten esityksien ei ole hyvää käytöstä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mieheni meinasi karjaista, että perseet alas, että toisetkin näkevät, mutta hänellä ei pokka oikein riittänyt siihen.

Ja tuo kailottaja poika oli siis 10 vuotias, olin vahingossa jättänyt yhden sanan välistä pois.

ap

Vierailija
8/17 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onneksi osasi käyttäytyä. Minuakin ärsyttää tollaset vanhemmat jotka eivät osaa opettaa edes alkeellisia käytöstapoja lapsilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen että rauhoitut ja kaivat sen herneen vaikka pinseteillä nenästäsi ulos, verenpaineet vain nousevat. JA seuraavalla kerralla voit kyllä juhlan loputtua nousta ylös ja pyytää puheenvuoroa.:) Kertoa miten tämmösissä tilaisuuksissa käyttäydytään. Harmihan tuo oli että meni juhlat noin mönkään mutta ehkä osaavat sitten seuraavan kerran käyttäytyä



t. minä joka en koskaan osallistu tollaisiin juhliin kun en jaksa katsella huonosti käyttäytyviä ihmisiä eikä ole pokkaa heille sanoa päin naamaa ja en halua myöskää netti palstoilla avautua.

Vierailija
10/17 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirveesti kiinnosta noi tollaset juhlat kyllä... Hirveitä ne on PIENTEN lasten kanssa (alle 3v.) aina kun on jotkut koulun juhlat, se on varma että jos koko perhe mennään, joutuu jompi kumpi vanhemmista poistumaan hiljaa takavasemmalle kuopuksen kanssa ettei muut häiriinny:/ (tehdään siis aina niin)

Mutta mikään nautinto noi juhlat ei pikkulapsiperheille ole. Parempi kun ei olisi kissanristiäisiä ollenkaan, kun ne näkemättä kuitenkin jää. TANA.

Vierailija
12/17 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytä omalle lapselle, että se on oma äiti joka kasvattaa.

t. eräs, joka käy kyllä erilaisissa tilaisuuksissa, mutta ei aio olla kaikkien lasten kasvattaja vaan vieras joka nauttii hänelle suunnatusta ohjelmasta.

Vierailija:

Niin ja ap ei sanonut mitään. Istui vaan hiljaa ja nyt täällä uskaltaa avata suunsa

Kuule ap, mä inhoan sun kaltaisia ihmisiä. Ette uskalla ikinä sanoa vastaan ettekä puolesta. Krrr..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsista on vain ja ainoastaan riesaa, vaikka vanhemmat kuinka yrittäisivät?

Vierailija
14/17 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaisen pitäisi huolehtia miten oma lapsensa käyttäytyy!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisivat olla samassa juhlassa, kun noin ap:tä moukaroivat =)

Vierailija
16/17 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ei hirveesti kiinnosta noi tollaset juhlat kyllä... Hirveitä ne on PIENTEN lasten kanssa (alle 3v.) aina kun on jotkut koulun juhlat, se on varma että jos koko perhe mennään, joutuu jompi kumpi vanhemmista poistumaan hiljaa takavasemmalle kuopuksen kanssa ettei muut häiriinny:/ (tehdään siis aina niin)

Mutta mikään nautinto noi juhlat ei pikkulapsiperheille ole. Parempi kun ei olisi kissanristiäisiä ollenkaan, kun ne näkemättä kuitenkin jää. TANA.

Tuolla ei olisi tarvinnut istua hiljaa paikoillaan kuin pissi sukassa, koska kyseessä oli koko perheen tilaisuus. Ja kyllä siellä pienempiä taapertajia käveli seinän vierustalla, mistä ei ollut mitään haittaa. Mutta kyllä mäkin olen sitä mieltä, että johonkin koulun joulujuhlaan tms. " virallisempaan" juhlaan ei tarvitisi viedä pienempiä lapsia häiritsemään tilaisuutta.

ap

Vierailija
17/17 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta harrastusryhmän vaihto varakkaampien vanhempien lapsien sekaan yhtään mitään. Lapsemme käy etelä-Helsingissä kalliilla asuma-alueella parissa kalliissa harrastuspiirissä,joissa vanhemmat ovat akateemista sakkia. Jokaisissa vastaavissa juhlissa on aina joku ap:n kuvailema moukka,joka ei osaa kasvattaa lapsiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän