Lue keskustelun säännöt.
videointi synnytyksessä?
06.11.2007 |
Luin tuolta synnytys-keskusteluista jotain ketjua, ja siinä kerrottiin, kunka isä kuvasi istukan tulon videokameralla..
Itse en haluaisi siinä tilanteessa, synnytyksessä siis, olla videotähtenä, saati katsella istukan tulemista myöhemmin ruudulta. En kyllä ollut aikaisemmin asiaa edes ajatellu.
Videoitteko te synnytyksessä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olisi kyllä ollut kiva saada lähikuvaakin vauvan ulostulosta, mutta eipä siinä tilanteessa tullut mieleen pyytää miestä kuvaamaan. Eikä mies omien sanojensa mukaan " hennonut" muuta kuin laittaa kameran pöydälle.