Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko jättää mitään askareita hoidettavaksi aamulla ennen töihin lähtöä, vai haluatko kaiken

Vierailija
11.12.2007 |

olevan valmiina nukkumaan mennessä?



Minä en uskalla luottaa millään siihen, että aamulla herään ja nousen ajoissa hoitamaan asioita. Ainoastaan hammaspesun ja syönnin on pakko jättää aamun. Vaatteiden valintakin vasta aamulla arveluttaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet katson illalla valmiiksi, lataan kahvinkeittimenkin.. jos jompikumpi jää tekemättä, on aamu pilalla.. minuuttiaikataulu nääs..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän