Lue keskustelun säännöt.
Uskallatko jättää mitään askareita hoidettavaksi aamulla ennen töihin lähtöä, vai haluatko kaiken
11.12.2007 |
olevan valmiina nukkumaan mennessä?
Minä en uskalla luottaa millään siihen, että aamulla herään ja nousen ajoissa hoitamaan asioita. Ainoastaan hammaspesun ja syönnin on pakko jättää aamun. Vaatteiden valintakin vasta aamulla arveluttaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vaatteet katson illalla valmiiksi, lataan kahvinkeittimenkin.. jos jompikumpi jää tekemättä, on aamu pilalla.. minuuttiaikataulu nääs..