Lue keskustelun säännöt.
Jos on PAKKO valita niin kumman kaa viettäisit mieluummin joulun ?
Kommentit (4)
sillä olisi varmaan edes jotain ideaa niissä jutuissa.
Sitäpaitsi en haluaisi saada mervin nyrkistä :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se olis varmaan selvinpäin ja sen kanssa vois löytyä keskustelunaiheitakin, toisin kuin Nykasen.
ehkä matin...