Oletko hyvä äiti?
Moneen kohtaan vastaat kyllä?
-imetät vuoden plus
-teet kaiken ruoan itse, ei purkkiruokaa tai eineksiä, mieluiten luomua
-ulkoilutat lasta kaks kertaa päivässä
-nukutat lastasi tunnin illassa
-viet lapsesi päiväkotiin vasta hänen täytettyä 3, mieluummin et koskaan
-leikit lastesi kanssa joka päivä, askartelet, leivot jne..
-lapsesi ei saa katsoa videoita/TV:tä joka päivä (tai max 30 min päivässä)
-lapsesi ei syö makeaa/rasvaista/suolaista
-lapsesi ei ole koskaan nähnyt olutpulloa/viinipulloa kotona
-et huuda lapsellesi koskaan, asiat hoituvat aina neuvottelemalla
-lapsellasi on tuliterä kuomat, reimatecit ja kypärämyssyt
-kotinne on aina siisti
-lapsenne eivät ole yötä pois kotoa alle 1-vuotiaana
mä oon muuten aika paska äiti...
Kommentit (9)
-imetät vuoden plus, KYLLÄ
-teet kaiken ruoan itse, ei purkkiruokaa tai eineksiä, mieluiten luomua, KYLLÄ, MUTTA EI LUOMUA
-ulkoilutat lasta kaks kertaa päivässä EI
-nukutat lastasi tunnin illassa EI TARVI, VARTTI RIITTÄÄ KUOPUKSELLE
-viet lapsesi päiväkotiin vasta hänen täytettyä 3, mieluummin et koskaan
-leikit lastesi kanssa joka päivä, askartelet, leivot jne.. JEP
-lapsesi ei saa katsoa videoita/TV:tä joka päivä (tai max 30 min päivässä) NO ISOMPI SAA KYLLÄ KATSOA KAKKOSEN LASTENTUNNIN
-lapsesi ei syö makeaa/rasvaista/suolaista SYÖ
-lapsesi ei ole koskaan nähnyt olutpulloa/viinipulloa kotona ON
-et huuda lapsellesi koskaan, asiat hoituvat aina neuvottelemalla NO TAIDAN HUUTAA...
-lapsellasi on tuliterä kuomat, reimatecit ja kypärämyssyt NOUP
-kotinne on aina siisti, KYLLÄ ON!
-lapsenne eivät ole yötä pois kotoa alle 1-vuotiaana EIVÄT OLEKAAN
mä oon muuten aika paska äiti...
[/quote]
täydellisii mutseja..
ja itseasiassa, on mulla pari tollasta kaveriakin
Vierailija:
Moneen kohtaan vastaat kyllä?-imetät vuoden plus
Esikoista en voinut imettää ollenkaan. Kuopus on nyt 1v5kk ja imetän edelleen.
-teet kaiken ruoan itse, ei purkkiruokaa tai eineksiä, mieluiten luomua
No luomua ei käytetä ja silloin tälläin turvaudun eineksiin. Mutta pääasissa teen ruuat itse. Ja jos se on hyvän äitiyden mitta niin lapset eivät ole syöneet kaupan purkkiruokaa
-ulkoilutat lasta kaks kertaa päivässä
en
-nukutat lastasi tunnin illassaen, ihan itse osaavat nukkua
-viet lapsesi päiväkotiin vasta hänen täytettyä 3, mieluummin et koskaan
No aikaisintaan silloin. Esikoinen nyt ainakin saa olla kotona pisempään
-leikit lastesi kanssa joka päivä, askartelet, leivot jne..
No ainakin leikitään ja leivotaankin, tehdään ruokaa
-lapsesi ei saa katsoa videoita/TV:tä joka päivä (tai max 30 min päivässä)
juu juu ;)
-lapsesi ei syö makeaa/rasvaista/suolaistapitäähän aina välillä saada herkutella
-lapsesi ei ole koskaan nähnyt olutpulloa/viinipulloa kotona
on tainut joskus nähdä. Mutta ei tuo 3vuotias siltikkään reppana tiedä kunnolla mitä se kalja on
-et huuda lapsellesi koskaan, asiat hoituvat aina neuvottelemalla
Tähän pyritään. Ei kyllä aina onnistuta
-lapsellasi on tuliterä kuomat, reimatecit ja kypärämyssytJuu, ei ole
-kotinne on aina siisti
Noh, perussiisteyteen pyritään
-lapsenne eivät ole yötä pois kotoa alle 1-vuotiaana
Eivät ole olleet yökylässä alta 1v
Mutta, eikait kukaan oikeasti pidä pelkästään noita hyvänäitiyden mittana.
Nyt aloin miettimään että miksi edes jaksoin vastata tähän kyseleen....
-imetät vuoden plus EI
-teet kaiken ruoan itse, ei purkkiruokaa tai eineksiä, mieluiten luomua EI
-ulkoilutat lasta kaks kertaa päivässä EI
-nukutat lastasi tunnin illassa EI
-viet lapsesi päiväkotiin vasta hänen täytettyä 3, mieluummin et koskaan EI
-leikit lastesi kanssa joka päivä, askartelet, leivot jne.. EI
-lapsesi ei saa katsoa videoita/TV:tä joka päivä (tai max 30 min päivässä) EI
-lapsesi ei syö makeaa/rasvaista/suolaista EI
-lapsesi ei ole koskaan nähnyt olutpulloa/viinipulloa kotona EI
-et huuda lapsellesi koskaan, asiat hoituvat aina neuvottelemalla EI
-lapsellasi on tuliterä kuomat, reimatecit ja kypärämyssyt EI
-kotinne on aina siisti EI
-lapsenne eivät ole yötä pois kotoa alle 1-vuotiaana Ei
jessus....
-imetät vuoden plus KYLLÄ
-teet kaiken ruoan itse, ei purkkiruokaa tai eineksiä, mieluiten luomua EI
-ulkoilutat lasta kaks kertaa päivässä KYLLÄ, USEIMMITEN. EI AINA PUISTOA TMS MUTTA OLLAAN ULKONA, KÄVELLÄÄN, KELPAAKO SE?
-nukutat lastasi tunnin illassa ONNEKSI EI
-viet lapsesi päiväkotiin vasta hänen täytettyä 3, mieluummin et koskaan EI
-leikit lastesi kanssa joka päivä, askartelet, leivot jne.. KYLLÄ
-lapsesi ei saa katsoa videoita/TV:tä joka päivä (tai max 30 min päivässä) KYLLÄ
-lapsesi ei syö makeaa/rasvaista/suolaista KYLLÄ SYÖ
-lapsesi ei ole koskaan nähnyt olutpulloa/viinipulloa kotona ON NÄHNYT
-et huuda lapsellesi koskaan, asiat hoituvat aina neuvottelemalla EIVÄT HOIDU
-lapsellasi on tuliterä kuomat, reimatecit ja kypärämyssyt 2/3 ON
-kotinne on aina siisti RIITTÄVÄN SIISTI
-lapsenne eivät ole yötä pois kotoa alle 1-vuotiaana ON OLLUT
-imetät vuoden plus Ei
-teet kaiken ruoan itse, ei purkkiruokaa tai eineksiä, mieluiten luomua Ei
-ulkoilutat lasta kaks kertaa päivässä Ei
-nukutat lastasi tunnin illassa Joskus
-viet lapsesi päiväkotiin vasta hänen täytettyä 3, mieluummin et koskaan Joo
-leikit lastesi kanssa joka päivä, askartelet, leivot jne.. Joo
-lapsesi ei saa katsoa videoita/TV:tä joka päivä (tai max 30 min päivässä) Ei
-lapsesi ei syö makeaa/rasvaista/suolaista Ei
-lapsesi ei ole koskaan nähnyt olutpulloa/viinipulloa kotona Joo
-et huuda lapsellesi koskaan, asiat hoituvat aina neuvottelemalla Ei
-lapsellasi on tuliterä kuomat, reimatecit ja kypärämyssyt Ei
-kotinne on aina siisti Ei
-lapsenne eivät ole yötä pois kotoa alle 1-vuotiaana Ei
Olisin tiennyt ilman tätäkin et oon huono äiti...
Vierailija:
-imetät vuoden plus EI
-teet kaiken ruoan itse, ei purkkiruokaa tai eineksiä, mieluiten luomua EI
-ulkoilutat lasta kaks kertaa päivässä EI
-nukutat lastasi tunnin illassa EI
-viet lapsesi päiväkotiin vasta hänen täytettyä 3, mieluummin et koskaan EI
-leikit lastesi kanssa joka päivä, askartelet, leivot jne.. EI
-lapsesi ei saa katsoa videoita/TV:tä joka päivä (tai max 30 min päivässä) EI
-lapsesi ei syö makeaa/rasvaista/suolaista EI
-lapsesi ei ole koskaan nähnyt olutpulloa/viinipulloa kotona EI
-et huuda lapsellesi koskaan, asiat hoituvat aina neuvottelemalla EI
-lapsellasi on tuliterä kuomat, reimatecit ja kypärämyssyt EI
-kotinne on aina siisti EI
-lapsenne eivät ole yötä pois kotoa alle 1-vuotiaana Eijessus....
- vastasin kyllä kolmeen. Imetin yli vuoden ikään, mistä syystä eivät olleet alle vuoden ikäisenä yökylässä. Ja kyllä ainakin vähän leikitään tms. päivittäin.
vastasin vain kolkeem myöntävästi, siis jos nuo on sellasii päivittäisiä juttuja...eli en kovin hyvä oo av mittapuun mukaan