Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko hyvä äiti?

Vierailija
11.12.2007 |

Moneen kohtaan vastaat kyllä?



-imetät vuoden plus

-teet kaiken ruoan itse, ei purkkiruokaa tai eineksiä, mieluiten luomua

-ulkoilutat lasta kaks kertaa päivässä

-nukutat lastasi tunnin illassa

-viet lapsesi päiväkotiin vasta hänen täytettyä 3, mieluummin et koskaan

-leikit lastesi kanssa joka päivä, askartelet, leivot jne..

-lapsesi ei saa katsoa videoita/TV:tä joka päivä (tai max 30 min päivässä)

-lapsesi ei syö makeaa/rasvaista/suolaista

-lapsesi ei ole koskaan nähnyt olutpulloa/viinipulloa kotona

-et huuda lapsellesi koskaan, asiat hoituvat aina neuvottelemalla

-lapsellasi on tuliterä kuomat, reimatecit ja kypärämyssyt

-kotinne on aina siisti

-lapsenne eivät ole yötä pois kotoa alle 1-vuotiaana





mä oon muuten aika paska äiti...



Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasin vain kolkeem myöntävästi, siis jos nuo on sellasii päivittäisiä juttuja...eli en kovin hyvä oo av mittapuun mukaan

Vierailija
2/9 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-imetät vuoden plus, KYLLÄ

-teet kaiken ruoan itse, ei purkkiruokaa tai eineksiä, mieluiten luomua, KYLLÄ, MUTTA EI LUOMUA

-ulkoilutat lasta kaks kertaa päivässä EI

-nukutat lastasi tunnin illassa EI TARVI, VARTTI RIITTÄÄ KUOPUKSELLE

-viet lapsesi päiväkotiin vasta hänen täytettyä 3, mieluummin et koskaan

-leikit lastesi kanssa joka päivä, askartelet, leivot jne.. JEP

-lapsesi ei saa katsoa videoita/TV:tä joka päivä (tai max 30 min päivässä) NO ISOMPI SAA KYLLÄ KATSOA KAKKOSEN LASTENTUNNIN

-lapsesi ei syö makeaa/rasvaista/suolaista SYÖ

-lapsesi ei ole koskaan nähnyt olutpulloa/viinipulloa kotona ON

-et huuda lapsellesi koskaan, asiat hoituvat aina neuvottelemalla NO TAIDAN HUUTAA...

-lapsellasi on tuliterä kuomat, reimatecit ja kypärämyssyt NOUP

-kotinne on aina siisti, KYLLÄ ON!

-lapsenne eivät ole yötä pois kotoa alle 1-vuotiaana EIVÄT OLEKAAN





mä oon muuten aika paska äiti...



[/quote]




Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydellisii mutseja..



ja itseasiassa, on mulla pari tollasta kaveriakin

Vierailija
4/9 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Moneen kohtaan vastaat kyllä?

-imetät vuoden plus

Esikoista en voinut imettää ollenkaan. Kuopus on nyt 1v5kk ja imetän edelleen.

-teet kaiken ruoan itse, ei purkkiruokaa tai eineksiä, mieluiten luomua

No luomua ei käytetä ja silloin tälläin turvaudun eineksiin. Mutta pääasissa teen ruuat itse. Ja jos se on hyvän äitiyden mitta niin lapset eivät ole syöneet kaupan purkkiruokaa

-ulkoilutat lasta kaks kertaa päivässä

en

-nukutat lastasi tunnin illassa

en, ihan itse osaavat nukkua

-viet lapsesi päiväkotiin vasta hänen täytettyä 3, mieluummin et koskaan

No aikaisintaan silloin. Esikoinen nyt ainakin saa olla kotona pisempään

-leikit lastesi kanssa joka päivä, askartelet, leivot jne..

No ainakin leikitään ja leivotaankin, tehdään ruokaa

-lapsesi ei saa katsoa videoita/TV:tä joka päivä (tai max 30 min päivässä)

juu juu ;)

-lapsesi ei syö makeaa/rasvaista/suolaista

pitäähän aina välillä saada herkutella

-lapsesi ei ole koskaan nähnyt olutpulloa/viinipulloa kotona

on tainut joskus nähdä. Mutta ei tuo 3vuotias siltikkään reppana tiedä kunnolla mitä se kalja on

-et huuda lapsellesi koskaan, asiat hoituvat aina neuvottelemalla

Tähän pyritään. Ei kyllä aina onnistuta

-lapsellasi on tuliterä kuomat, reimatecit ja kypärämyssyt

Juu, ei ole

-kotinne on aina siisti

Noh, perussiisteyteen pyritään

-lapsenne eivät ole yötä pois kotoa alle 1-vuotiaana

Eivät ole olleet yökylässä alta 1v

Mutta, eikait kukaan oikeasti pidä pelkästään noita hyvänäitiyden mittana.

Nyt aloin miettimään että miksi edes jaksoin vastata tähän kyseleen....

Vierailija
5/9 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-imetät vuoden plus EI

-teet kaiken ruoan itse, ei purkkiruokaa tai eineksiä, mieluiten luomua EI

-ulkoilutat lasta kaks kertaa päivässä EI

-nukutat lastasi tunnin illassa EI

-viet lapsesi päiväkotiin vasta hänen täytettyä 3, mieluummin et koskaan EI

-leikit lastesi kanssa joka päivä, askartelet, leivot jne.. EI

-lapsesi ei saa katsoa videoita/TV:tä joka päivä (tai max 30 min päivässä) EI

-lapsesi ei syö makeaa/rasvaista/suolaista EI

-lapsesi ei ole koskaan nähnyt olutpulloa/viinipulloa kotona EI

-et huuda lapsellesi koskaan, asiat hoituvat aina neuvottelemalla EI

-lapsellasi on tuliterä kuomat, reimatecit ja kypärämyssyt EI

-kotinne on aina siisti EI

-lapsenne eivät ole yötä pois kotoa alle 1-vuotiaana Ei





jessus....

Vierailija
6/9 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-imetät vuoden plus KYLLÄ

-teet kaiken ruoan itse, ei purkkiruokaa tai eineksiä, mieluiten luomua EI

-ulkoilutat lasta kaks kertaa päivässä KYLLÄ, USEIMMITEN. EI AINA PUISTOA TMS MUTTA OLLAAN ULKONA, KÄVELLÄÄN, KELPAAKO SE?

-nukutat lastasi tunnin illassa ONNEKSI EI

-viet lapsesi päiväkotiin vasta hänen täytettyä 3, mieluummin et koskaan EI

-leikit lastesi kanssa joka päivä, askartelet, leivot jne.. KYLLÄ

-lapsesi ei saa katsoa videoita/TV:tä joka päivä (tai max 30 min päivässä) KYLLÄ

-lapsesi ei syö makeaa/rasvaista/suolaista KYLLÄ SYÖ

-lapsesi ei ole koskaan nähnyt olutpulloa/viinipulloa kotona ON NÄHNYT

-et huuda lapsellesi koskaan, asiat hoituvat aina neuvottelemalla EIVÄT HOIDU

-lapsellasi on tuliterä kuomat, reimatecit ja kypärämyssyt 2/3 ON

-kotinne on aina siisti RIITTÄVÄN SIISTI

-lapsenne eivät ole yötä pois kotoa alle 1-vuotiaana ON OLLUT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-imetät vuoden plus Ei

-teet kaiken ruoan itse, ei purkkiruokaa tai eineksiä, mieluiten luomua Ei

-ulkoilutat lasta kaks kertaa päivässä Ei

-nukutat lastasi tunnin illassa Joskus

-viet lapsesi päiväkotiin vasta hänen täytettyä 3, mieluummin et koskaan Joo

-leikit lastesi kanssa joka päivä, askartelet, leivot jne.. Joo

-lapsesi ei saa katsoa videoita/TV:tä joka päivä (tai max 30 min päivässä) Ei

-lapsesi ei syö makeaa/rasvaista/suolaista Ei

-lapsesi ei ole koskaan nähnyt olutpulloa/viinipulloa kotona Joo

-et huuda lapsellesi koskaan, asiat hoituvat aina neuvottelemalla Ei

-lapsellasi on tuliterä kuomat, reimatecit ja kypärämyssyt Ei

-kotinne on aina siisti Ei

-lapsenne eivät ole yötä pois kotoa alle 1-vuotiaana Ei



Olisin tiennyt ilman tätäkin et oon huono äiti...

Vierailija
8/9 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


-imetät vuoden plus EI

-teet kaiken ruoan itse, ei purkkiruokaa tai eineksiä, mieluiten luomua EI

-ulkoilutat lasta kaks kertaa päivässä EI

-nukutat lastasi tunnin illassa EI

-viet lapsesi päiväkotiin vasta hänen täytettyä 3, mieluummin et koskaan EI

-leikit lastesi kanssa joka päivä, askartelet, leivot jne.. EI

-lapsesi ei saa katsoa videoita/TV:tä joka päivä (tai max 30 min päivässä) EI

-lapsesi ei syö makeaa/rasvaista/suolaista EI

-lapsesi ei ole koskaan nähnyt olutpulloa/viinipulloa kotona EI

-et huuda lapsellesi koskaan, asiat hoituvat aina neuvottelemalla EI

-lapsellasi on tuliterä kuomat, reimatecit ja kypärämyssyt EI

-kotinne on aina siisti EI

-lapsenne eivät ole yötä pois kotoa alle 1-vuotiaana Ei

jessus....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vastasin kyllä kolmeen. Imetin yli vuoden ikään, mistä syystä eivät olleet alle vuoden ikäisenä yökylässä. Ja kyllä ainakin vähän leikitään tms. päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi