Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä levität meikkivoiteen?

Vierailija
11.12.2007 |

Siveltimellä, sormin vai sienellä? Ja mitä meikkivoidetta käytät?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole merkkiuskollinen, mutta aika ohuita voiteita tykkään käyttää

Vierailija
2/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole mitään tiettyä merkkiä jota käyttäisin jatkuvasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja järkytyin siitä miten hurjan paljon parempi on tulos niillä.

Vierailija
4/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin käytin sientä, mutta juteltuani parin ammattimaskeeraajan kanssa heitin sienet jorpakkoon. Jälki kuulemma ei ole yhtään sen kummempi sienellä, mutta sieni imee eli tuhlaa tosi paljon voidetta. Sienet vaan tulivat tavallaan tavisten muodiksi, koska niitä käytetään hygienia/hienotunteisuussyistä ammattimaskissa (käsin levittämistä pidetään liian intiiminä).



Sanoivat, että osa ihan huippumaskeeraajista käyttää silti sormiaan.



Makuasia tämä kai silti on ja voisin kuvitella, että riippuvainen myös voiteen koostumuksesta.

Vierailija
5/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käytän Lancomea ja HR:a.



Ap

Vierailija
6/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Arkivoiteena käytän Nivea Beauten voidetta, juhliin laitan Lorealin meikkivoidetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessani myös varpain.

Vierailija
8/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

levitin sormilla viimeeksi joskus teini-ikäisenä kun ei ollu varaa sieneen. nyt taitaa olla grimasin meikkivoide menossa. ja lancomen. mulla aina juhla ja arkivoide

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi