Millä levität meikkivoiteen?
Siveltimellä, sormin vai sienellä? Ja mitä meikkivoidetta käytät?
Kommentit (8)
minulla ei ole mitään tiettyä merkkiä jota käyttäisin jatkuvasti
ja järkytyin siitä miten hurjan paljon parempi on tulos niillä.
Aiemmin käytin sientä, mutta juteltuani parin ammattimaskeeraajan kanssa heitin sienet jorpakkoon. Jälki kuulemma ei ole yhtään sen kummempi sienellä, mutta sieni imee eli tuhlaa tosi paljon voidetta. Sienet vaan tulivat tavallaan tavisten muodiksi, koska niitä käytetään hygienia/hienotunteisuussyistä ammattimaskissa (käsin levittämistä pidetään liian intiiminä).
Sanoivat, että osa ihan huippumaskeeraajista käyttää silti sormiaan.
Makuasia tämä kai silti on ja voisin kuvitella, että riippuvainen myös voiteen koostumuksesta.
Arkivoiteena käytän Nivea Beauten voidetta, juhliin laitan Lorealin meikkivoidetta.
levitin sormilla viimeeksi joskus teini-ikäisenä kun ei ollu varaa sieneen. nyt taitaa olla grimasin meikkivoide menossa. ja lancomen. mulla aina juhla ja arkivoide
en ole merkkiuskollinen, mutta aika ohuita voiteita tykkään käyttää