Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronaoireet kesto?

Vierailija
21.09.2022 |

Miten pitkään teillä kestäneet koronassa oireet nyt syksyllä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 viikkoa kesti nyt syksyn alussa, sen jälkeen pientä jälkiyskää ja väsymystä ollut nyt kuukauden verran.

Vierailija
2/11 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1,5 viikkoa kesti nyt syksyn alussa, sen jälkeen pientä jälkiyskää ja väsymystä ollut nyt kuukauden verran.

Ääh, pitääkö varautua noin pitkään kestoon? Mulla alkoi oireet viikonloppuna ja toivon että ens viikolla olisin jo työkuntoinen. Tosin aika heikko olo on tällä hetkellä. Pahimmat oireet olivat vasta pari päivää ensioireiden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla oli korona ja flunssaa pari päivää.

Vierailija
4/11 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden päivän oli kuumetta. Sen jälkeen alkoi helpottaa. Viikon kuluttua rutiinityökunto oli jo palannut, mutta vaikeampaan aivotyöhön en vielä pystynyt. Työpäivän jälkeen olin tavallista väsyneempi vielä 2 viikkoa. Senkin jälkeen satunnaisia väsymyskohtauksia on ollut, mutta ei enää joka päivä. Väsymystä tulee aina vain harvemmin ja ne ovat lyhyempiä ja lievempiä.

Nyt on 5,5 viikkoa siitä kuumepäivästä, ja lihasvoimakin on palautunut jo lähes tautia edeltäneelle tasolle.

Vierailija
5/11 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tismalleen sama. Elokuussa sairastuin. Edelleen en jaksa mitään liikuntaa. 

Vierailija
6/11 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kiinnostaisi tietää minkäikäisiä olette ja muuten onko jotain perussairauksia esim? T. Ap

Vierailija
7/11 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tismalleen sama. Elokuussa sairastuin. Edelleen en jaksa mitään liikuntaa. 

Voiei miten kurjaa! Olen itse tosi liikunnallinen, ja jo nyt tuntuu kurjalta kun ei ole useampaan päivään päässyt liikkumaan. T. Ap

Vierailija
8/11 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa kesti se varsinainen tauti. Reilu kuukausi mennyt nyt oireiden loppumisesta ja nyt alkaa väsymys pikkuhiljaa väistyä.

Vierailija
9/11 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 viikkoa kesti se varsinainen tauti. Reilu kuukausi mennyt nyt oireiden loppumisesta ja nyt alkaa väsymys pikkuhiljaa väistyä.

Ja olen 38v, ei mitään perussairauksia.

Vierailija
10/11 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääh, pitääkö varautua noin pitkään kestoon? Mulla alkoi oireet viikonloppuna ja toivon että ens viikolla olisin jo työkuntoinen. Tosin aika heikko olo on tällä hetkellä. Pahimmat oireet olivat vasta pari päivää ensioireiden jälkeen.

Mulla oli juuri noin, että pahimmat oireet olivat 3 ja 4 päivä  ja 2 viikkoa kesti. Sekä toista kuukautta ihme hengästyminen normaaleissa pienissä fyysisissä töissä

Vierailija
11/11 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäys, että olen 45 nainen, ei perussairauksia ja painoindeksi normaali. Kolme rokotusta takana.

Sairastaminen sinällään meni nopeasti, eikä tuntunut keuhkoissa, mutta tämä kunnon (jaksamisen) palautuminen normaaliin kestää tosi kauan. Hengästyn tosi paljon siis jo parin minuutin liikkumisesta, esim rappusten kulkeminen edestakaisin kotona tms. 

Haju- ja makuaisti sentään ovat jo palautuneet. Oli aika vinkeä tunne jonkin aikaa kun ei todella haistanut yhtään mitään. Tunnistin vain pistävän "suolaisen" ja ällömakean. Eipä tehnyt mitään mieli syödä. 

En haistanut saippuoita tai desinfiointiaineita mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan