Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähänlainen olo sillä nokialaisella putkimiehellä on, nyt kun kahden epäillään kuolleenkin...

Vierailija
18.12.2007 |

Ja joulukin tulossa :(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itsekin ressaa työasioista, vaikka tekemäni mokat ovat huomattavasti vähäpätöisempiä....

Vierailija
2/19 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei putkari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei liity milläänlailla siihen, että lainvastaisesti on tuo verkosto tehty! Viettää ihan normaalia elämää.

Vierailija
4/19 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä syyllinen tai ainakin vastuullinen on jossain ylempänä.



ei ihan täysjärkiseltä vaikuttanut se kaupunginjohtajakaan, ainakaan hesarin oikaisuissa siteeratun aamulehden haastattelun mukaan.

Vierailija
5/19 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden iäkkään nokialaisen pelätään menehtyneen vesikriisissä

18.12.2007 07:29, päivitetty 18.12. 07:34



Kahden ihmisen epäillään kuolleen saastuneen veden seurauksena Nokialla, kertoo Turun Sanomat.



Vainajille päätettiin tehdä ruumiinavaukset, koska yksiselitteistä kuolinsyytä ei löytynyt. Tampereen poliisin mukaan vainajat ovat melko iäkkäitä. Tulosten valmistuminen kestää vähintään joitakin viikkoja.



Lääninoikeuslääkäri Sirkka Goebeler sanoi Turun Sanomille, että oikeuslääketieteellisten tutkimusten tekeminen on tärkeää epäselvissä tapauksissa oikeusturvan kannalta, sillä niiden tuloksia voidaan käyttää esimerkiksi vakuutusratkaisuissa tai todisteina oikeudessa.



Goebeler ei kuitenkaan halunnut kommentoida Nokian tapausta erikseen. Hänen mukaansa tulosten saaminen ruumiinavauksista kestää vähintään viikkoja.



Kaikkiaan noin 800 ihmistä on hakeutunut lääkäriin Nokian vesikriisin aikana. Ruoka- ja juomavesi pitää yhä keittää osassa kaupunkia.



Vesikatastrofin takia kovan kritiikin kohteeksi joutunut Nokian kaupunginjohtaja Markku Rahikkala jäi maanantaina sairauslomalle.

STT



Postita Tulosta

Vierailija
6/19 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiertäviin ripulitauteihin. Niistä ei sen kummemmin puhuta.



ja syy ei tod ole sen huoltomiehen, miten hän voi edes aavistaa että on olemassa liitos jota ei ikimaailmassa saisi olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingot eivät olisi olleet niin suuria, jos kuntalaisten ilmoituksiin epäilyttävän oloisesta kraanavedestä oltaisiin reagoitu ajoissa ja jos tiedotus olisi pelannut kuten pitää. Nythän kävi niin, että moni käytti sitä saastunutta vettä tietämättömyyttään.

Vierailija
8/19 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy niin sääliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka mittaisivat veden laatua. Esim. TOC-mittari.





+huolto ja asennuskulut.



Mutta kuka vedenkäyttäjä haluaisi taas maksaa nousseita vesimaksuja jos mittareita asenneittaisiin?

Ei kukaan!



t. vesialan ammattilainen



Vierailija
10/19 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kaupunginjohtaja antoi aivan sekopäisen vaikutelman. Tyyliin:



K: Ilmoitus saastuneesta vedestä tuli vesilaitokselle jo torstaina 30.11. Miksei asiasta tiedotettu heti asukkaille?



V: siksi, että tiesimme, että asiasta tulee poliisitutkinta ja halusimme suojella yksittäistä työntekijää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne syylliset löytyy jostain ihan muualta kuin tavallisista duunareista.



Kurja olo hänellä silti varmasti on. Tsemppiä!

Vierailija
12/19 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja te, jotka olette jostain muualta pitäkää suunne kiinni asiasta joka ei teitä kosketa! Jos osuisi omalle kohdalle niin olisipa kiva nähdä kuinka suvaitsevaisia päänsilittäjiä olisitte!



Ja tervetuloa meille katsomaan miltä näyttää 5-vuotias, jonka iho täysin auki ja syylillä. Tai 1- vuotiasta joka pesun jälkeen huutaa 15 minuuttia täyttä huutoa sattuu/pipi ja osoittaa punoittavia jalkojaan. Tosin nykyään huutaa/kiljuu hysteerisenä iltaisin jo ennen pesua EI EI EI!



Veden klootraaminen jatkuu varmaan kuukausia. Mitkään rasvat ei auta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkut minimiin max 2 krt viikossa ja iho pääsee toipumaan. Mieluummin niin että lämmität pullovettä ja pesulapulla pyyhit lapsen.



Suihkukammo ja huuto ei tule loppumaan ennen kuin vähennät suihkujen määrää.



En asu Nokialla ja sanon onneksi, harmittaa teidän kohtalo todella kovin.



Tiedä mitä kaikkia sairauksia vesikatastrofi pitkällä aikavälillä aiheuttaa.

Vierailija
14/19 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyttää tästä vesijupakasta parin todennäköisesti muutenkin jo huonokuntoisen vanhuksen kuolemaa...

Niitä vatsatauteja tulee ja menee muutenkin, ja ne tappaa satoja vanhuksia Suomessa joka vuosi.

Kukaan ei voi varmaks sanoa että tämä putkihässäkkä olisi juuri se ainut syy miksi ne kuoli. Ja joskus on jokaisen kuitenkin kuoltava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesilaitoksen johtajan tulisi nyt kantaa vastuu. Pakkohan hänen oli olla tietoinen laittomasta venttiilistä...

Vierailija
16/19 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuutonta toimintaa ylemmällä taholla.

Vierailija
17/19 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kokeilla ihan omilla lapsillasi pitää sitä kakkavaipaa päiväkausia. Niin kyllä meillä se pylly pestää useita kertoja päivässä.



Niin ja kyllä alapesulla käydään jokapäivä kaikki muutkin meillä kun huolehdiytaan hygieniasta!



Niin ja me on asuttu sillä PUHTAALLA puolella Nokiaa.....

Vierailija
18/19 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mistä hän olisi voinut tietää, että puhdas vesi ja likavesi oli täysin laittomalla virityksellä liitetty yhteen. Sellaista ei saisi tapahtua. Sen takia pesukoneissakin on aina takaiskuventtiilit. Joku insinööri sanoi lehdessä, että hän ei voisi elää, jos tietäisi, että tällainen viritys on olemassa.



Vika on niiden, jotka sen yhteenliitoksen järjesti ja jotka oli siitä tietoisia, mutta eivät tehneet sille mitään.



Putkimies on ollut järkyttynyt, osanottoni hänelle.

Vierailija
19/19 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltaisiin säästytty jos johto ei olisi yrittänyt salata tapahtunutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme