Lue keskustelun säännöt.
;(
26.12.2007 |
olin ihanassa, suorastaan jalat alta vievässä kiihkeässä parisuhteessa reilun puoli vuotta. naimisiin menoa ja lapsia jo suunniteltiin, ja nyt se on loppu. oon niin rikki etten koskaan...
Kommentit (2)
loppui just siitä samasta syystä kuin aiemmatkin parisuhteet. en riittäynyt sitten ainoaksi sille(kään) miehelle. kyllä vituttaa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miks se on loppu?