Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun se olisikin niin helppoa että rahaa vaan tulisi jostain?!

Vierailija
06.11.2007 |

" Laitinen-Pesolan mielestä olisi outoa, jos nyt ryhdyttäisiin säätämään " pakkolakia" , kun asia voitaisiin ratkaista helposti vain rahalla."







Hoitajaliitto Tehyn puheenjohtaja Jaana Laitinen-Pesola (kok.) yllättyi aamun lehtitiedosta, jonka mukaan hallitus aikoo puuttua lailla heidän työtaisteluunsa. Liitolla ei ole ollut tietoa tällaisesta hankkeesta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä