Lue keskustelun säännöt.
Yksityinen perhepäivähoito ja kuntalisä
17.12.2007 |
Eli käytännössä, mitä tämä tarkoittaa? Meidän kunnassa kannustetaan perheitä valitsemaan tämä yksityinen hoito ja sanottiin, että tämä maksaa saman verran kuin kunnallinenkin päivähoito. Siis maksaako se samanverran silloin, jos maksaa täyttä maksua, vai ihan joka maksuluokassa? onko kellään kokemuksia?
Muutenkin onkohan yksityinen hoito yhtä hyvää, vai parempaa kuin kunnallinen, kokemuksia?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla