Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityinen perhepäivähoito ja kuntalisä

Vierailija
17.12.2007 |

Eli käytännössä, mitä tämä tarkoittaa? Meidän kunnassa kannustetaan perheitä valitsemaan tämä yksityinen hoito ja sanottiin, että tämä maksaa saman verran kuin kunnallinenkin päivähoito. Siis maksaako se samanverran silloin, jos maksaa täyttä maksua, vai ihan joka maksuluokassa? onko kellään kokemuksia?



Muutenkin onkohan yksityinen hoito yhtä hyvää, vai parempaa kuin kunnallinen, kokemuksia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan