Lue keskustelun säännöt.
Mä olen
25.12.2007 |
ihan turha. Taas sen huomaa... Edes oma perheeni ei pidä minusta, aina on pidetty parempana nuorempaa siskoani ja varsinkin veljeäni. Olen ihan yhdentekevä.
Saispa kuolla pois. Lapsellakin olisi varmasti paljon mukavampaa isän kanssa kahdestaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla