Lue keskustelun säännöt.
Voi ei... Mies oli viisi päivää poissa ja olin todella onnellinen.
10.12.2007 |
Alkoi v...ttaa heti kun palasi kotiin. Normaali arki menee ihan ok mutta aina kun jään lapsen kanssa kahden kotiin olen onnelisempi kuin koskaan silloin kun mies on täällä. Ihan kamala tunne ja on jotenkin syyllinen olo. Pitäisköhän tähän nyt reagoida jotenkin?
Kommentit (4)
Paitsi, että löysin toisen, joka valitettavasti varattu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
huh että olisi rankkaa käydä yksin kaupassa, ja kuskata lapsia harrastuksiin kaikki muut lapset mukana. Eikä ole autoakaan.
ja vaimo sais vähän vaihtelua, kun kyllääntyy yhden kaljankittaamiseen ja saamattomuuteen.
löysin toisen (vapaan) miehen, ja nyt oma mies on ärsyttänyt entistä enemmän. Oon alkanut vakavasti harkita eroa.