Lue keskustelun säännöt.
Milloin säästövapaat on pidettävä?
05.11.2007 |
Luulin, että voin pitää joulun aikaan viime kesän säästövapaaksi jätetyt lomapäivät, mutta se ei kuulemma käykään...
Ensi vuonna? Ensi lomakaudella?
Kertokaa joku!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla